Adrian Petrescu

biografie fotografii discografie cronici
Selectati ansambluri, cintareti, dirijori, instrumentisti:

Adrian Petrescu
  CRONICI

Adrian Petrescu "Muzica adevarata are orizonturi foarte largi... Interpretii miruiti cu har adevarat abordeaza in masura egala muzica "grea", cea "usoara", de jazz sau populara. In toate aceste feluri de muzica aflam nuante de sentiment care pot fi receptate, intelese si indragite de un public extrem de numeros. Atunci cand este in orchestra, contributia excelenta a lui Adrian Petrescu este remarcata; cat depre solist, trebuie sa spunem ca ne entuziasmeaza."
Petre Codreanu

"...Sonoritatea clara a oboistului, pe vibratie calda, condusa cu virtuozitate solistica si muzicalitate remarcabila a stralucit si captivat..."
"Momentul de varf al serii l-a constituit interpretarea realizata de catre Adrian Petrescu in "Concertul pentru oboi si orchestra in do major KV 271" de Wolfgang Amadeus Mozart. Sonoritatea clara a oboistului, pe vibratie calda, condusa cu virtuozitate solistica si muzicalitate remarcabila a stralucit si captivat, iar bis-ul acodat la cererea publicului (Adagio din "Concertul pentru oboi si orchestra de Benedetto Marcelo") a adaugat o nuanta in plus la capitolul meditativ al trairilor muzicale, intarind atmosfera de echilibru si armonie".
Mihaela Marinescu, Actualitatea muzicala, 1999

"Ascultandu-l pe tanarul oboist Adrian Petrescu, se remarca o natura artistica de evidenta sensibilitate, deja plasata pe traiectoria ferma a activitatii solistice..."
Muzica nr.8, 1976